02 november 2009

Nu är jag redo för 2010!

Idag var jag tvungen att sjukanmäla mig :-( Jag har haft migrän och huvudvärk i snart två veckor så jag fick order av Axel att vara hemma och vila så att jag förhoppningsvis bryter av all värk.
Jag har även varit i kontakt med MVC och MS-mottagningen och jag får samma svar från båda håll, vila och drick mycket vatten.
Jag skulle återkomma nästa vecka om det inte blir bättre, vilket jag hoppas slippa.

Soffan har jag slitit på idag och även mina inredningstidningar. Jag är riktigt duktig på att lyda läkarnas råd!
Jag har faktiskt gjort en sak till, vilket innebar att jag fick lämna min bekväma viloplats. Jag har designat min egen almanacka för 2010. Gå in på:
www.personligalmanacka.se om ni vill pyssla ihop en alldeles egen variant för nästa år. Det är roligt att "leka" med olika färgalternativ och mönster!

Bild på present: Personlig almanacka




"Under säsongen 09-10 erbjuder dom en exklusiv designkollektion
att förgylla den personliga almanacka med, speciellt framtagen av
formgivaren och illustratören Isabelle Norman Sällström.
Förutom omslaget, följer även inlagan det valda temat"


Nu ska jag åka och hämta Gustaf på förskolan sedan blir det nog inget mer vilat förrän ikväll då det är läggdags!

kram




2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Hoppas att du snart kommer känna dig bättre!

Roligt med personlig almanacka. Nästan som när man fick en ny filofax på gymnasietiden och man skulle "inreda".

Kram Linda

Becca sa...

Ja verkligen!!! Kommer du ihåg när vi satt och skrev i varandras filofaxer under vissa lektioner!? Jag hittade min gamla almanacka för några år sedan när vi skulle flytta...vilka minnen som kom tillbaka :-)

kram