23 november 2009

Måndagshändelser

Idag var jag hos läkaren och pratade om min huvudvärk/migrän och mitt låga blodvärde.
Resultatet blev: sjukskrivning en vecka, prova en migränmedicin och en provtagningstid om ca 2 veckor för att se om blodvärdet blivit bättre efter mitt pillerknaprande.

Resten av dagen har jag inte gjort särskilt mycket mer än att leka med Gustaf och hans playdo medan Axel har satt upp spegelskåp och tvättställsskåp. Nu är inga luckor fastskruvade ännu och högskåpet väntar på att få komma upp, men jag tror att det blir riktigt bra. Det ska bli så underbart att flytta in alla saker i de rymliga skåpen och bara ha handdukar och toalettrullar i lilla badrummet. Jag har faktiskt redan packat en stor kasse med diverse grejer.
Gustaf sa att vi ska åka och hämta badkaret imorgon, så det är inte bara jag som längtar ;-)
Tyvärr blir det dock inte imorgon men kanske på fredag då vi ska fira lillebror Johannes 25-årsdag.

Nu när jag fått sitta en liten stund vid datorn och kika runt så hittade jag så söta bokstäver som man kan hänga på väggen. Tänk vad fint de skulle passa i ett blivande bebisrum ;-)

images/uploads/heminredning/bokstaver_1.jpg
images/uploads/heminredning/bokstaver_1.jpgimages/uploads/heminredning/bokstaver_1.jpg
Härliga bokstäver som finns att köp hos: BROARNE

Om en liten stund ska myskläderna på och det är soffan som gäller. Jag funderar på att ta en liten kvällsfika framför tv:n och då är det varm choklad och en lussekatt som finns i tankarna. Jag skulle gärna ta en stor kopp av det som är på bilderna nedan men då jag varken har marshmallows eller polkagris så får jag njuta av en slät varm oboy.


Bilder från bloggen: Sweet Home Alabama


kram



Inga kommentarer: