01 november 2009

Brickbord, julstjärna och migrän...

Nu är det söndag kväll och när jag ser tillbaka på helgen så har den varit väldigt lugn och tyvärr fylld av huvudvärk för min del.
Halva huvudet sprängvärker och det känns som om ögat ska ploppa ur och med det kommer illamåendet. Nu har det varit så här i snart två veckor och jag känner att det bara blir värre och värre så imorgon är det jag som lyfter luren och ringer till doktorn.

Tack och lov för tv:n säger jag bara!!! Jag kan få några vilostunder när lilleman sitter där och just nu är det Blixten McQueen som gäller medan Axel kaklar färdigt det lilla som är kvar i badrummet.

Det blir inget långt inlägg idag då ljuset från dataskärmen inte är särskilt behagligt för huvudet, men ni ska få se några bilder som avslut.

Jag hoppas att ni alla har haft en mysig helg och att ni får en härlig novembervecka!

kram





I fredags när jag kom hem möttes jag av vackra rosor på bordet.
TACK Axel, det betydde mycket för mig! Älskar dig!


Ni som känner mig förstår ju att jag inte kunde motstå denna julstjärna.
Jag längtar så till jag får plocka fram den ur förpackningen och sätta fram den i köksfönstret.
Lampfoten är röd och har högglansig yta och stjärnan är PRICKIG!!!!



För någon vecka sedan kom mitt brickbord jag beställt! Nu står det höstpyntat i
entrén och jag längtar så mycket till det är dags att göra det juligt.

När julen sedan är över kommer jag väl längta riktigt mycket till det är
påsktema som gäller :-)


2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Jippi, jippi, jippi!!!!!!
Vilka roliga nyheter. Jag har inte bloggat på någon vecka så jag har helt missat detta, men såg det idag.
Superstora grattiskramar från mig!

Det är verkligen underbart att vara gravid, en gåva. Det var spännande och speciellt när jag väntade grabbarna men mer vilsamt och njutningsfullt när jag var med Humla. Utan förstagångsnervositeten kunde jag njuta i fulla drag, av varje gravid dag!

Kram Linda

Becca sa...

Tack Linda!

Jag försöker verkligen njuta även om migränen plågar mig varje dag.
Jag är så innerligt tacksam för detta lilla mirakel och jag längtar så till jag börjar känna sparkar och har en mage att klappa på.

kram