12 januari 2010

Födelsedagsfirande

Igår tillbringade vi dagen i Borås för att fira pappas födelsedag. Oj vad jag åt frallor, kakor och tårta! MUMS!
Pappsen fick många fina vårblommor, en prenumeration på en båttidning, whisky och pengar.
GRATTIS ÄN EN GÅNG VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!


Jag satte ihop primula med vita pärlhyacinter i en kruka till pappsen.

Idag började Gustaf på förskolan igen efter en lång julledighet. Som tur var slapp jag lämna honom. Axel fick vinka hej då och se hans krokodiltårar istället.
När lilleman kommer hem ska han få göra något som han sett fram emot länge. Igår kväll hämtade vi Axels gamla snowracers och detta är stort för Gustaf.
Eftermiddagen kommer med andra ord ägnas åt snowraceåkning!


Så här glad blev min lille prins när han äntligen fick prova en av snowracerna!

Nu ska jag ta och ge mig av till köket och börja tillaga något varmt till mina killar. De kan nog behöva det efter ett par timmar i pulkabacken.

kram


Inga kommentarer: