06 januari 2010

Snö och kärlek i mängder :-)

Oj vad mycket snö det har kommit! Jag, Gustaf och Axel tog på oss rejält med kläder och gav oss ut för att ta undan all snö från vår gångväg under förmiddagen. En viss person blev dock snabbt väldigt kinkig i kylan så det var inte någon lång stund vi var ute i det vita.
Det var faktiskt skönt att komma in i värmen igen!


Jag måste ju berätta hur gullig Gustaf är mot "Liten", (bebisen). Varje morgon lutar han sig nära magen och säger -Godmorgon!
Häromdagen sa han till och med till bebisen att han älskar henne. Det är Gustaf som säger att det är en "hon" i magen.
Idag ville han prata lite med bebisen så då drog han upp min tröja och sa att man pratar genom naveln.

Gustaf pratar med bebisen genom min navel ;-)

Nu ska jag ta och lägga mig och vila en stund och läsa lite böcker för Gustaf.

kram




Inga kommentarer: