16 januari 2010

Seg dag men med överraskningar :-)

Vilken seg dag, men samtidigt har det varit skönt och behövligt. Gustaf är så tät i näsan på nätterna vilket gör honom väldigt orolig. Tyvärr kan vi inte längre spruta Nezeril då vi gjort det så länge som man får, vi vill ju inte göra honom beroende.
Vi har faktiskt börjat fundera över om han är allergisk!? Går det inte över snart får det bli ett samtal till BVC.

Idag när Axel kom hem efter att ha jobbat dygn fick jag en bukett med tulpaner och ett gulligt kort. Jag älskar tulpaner och att få blommor från min käre sambo värmer. Inte nog med blommor, i kylen stod även en smörgåstårta. MUMS!


Tulpanerna passade perfekt i min nya vas som jag shoppat på Tradera. Vasen är i samma serie som mina ljuslyktor jag inhandlade för ett tag sedan.

Tack Axel för överraskningarna! Jag älskar dig och är så tacksam/glad över att jag får dela mitt liv med dig!
Nu ska här smaskas smörgåstårta och till efterrätt får det bli några bitar ur godisskålen!
Trevlig helg!


kram



Inga kommentarer: