13 januari 2010

Tapeter till Gustafs rum

Dagens uppgift är avklarad, jag har hämtat tapetböcker på grannorten. Det finns så många roliga tapeter till barnrum. Jag har valt ut några stycken som Gustaf får välja mellan. Undra vad det blir?
Om det är en flicka i magen har jag hittat helt ljuvliga tapeter och tyger. Om det blir inköp av dom ger sig om några månader!

Här kommer några foton på mina favoriter till såväl pojkrum som till flickrum.

Tapeterna på de två översta raderna kommer från Sandberg. Nedersta raden kommer bild 1 och 3 från Casadeco och mittentapeten från Sandberg.

Jag hittade även härliga tyger i tapetkatalogerna. Kolla här:



Samtliga tyger från Sandberg. Kollektion: "Emma & Milton" och "Kaspar & Saga".

Om jag får bestämma så blir det så här i Gustafs rum:




En annan syssla idag har varit att sitta och titta på magen. "Liten" är VÄLDIGT aktiv och det känns som om den lill* har fysiska övningar oavbrutet dygnet igenom. Det är så mäktigt när man ser hur huden på magen buktar ut vid rörelser.
Jag hoppas att aktiviteten hos bebisen inte är densamma när h*n fått miljöombyte för då blir det inte mycket sovit här hemma ;-)

Nu ska jag skynda mig till kylen för där ligger mina apelsiner och väntar på mig. Jag har ett ständigt sug efter just de runda orange.

kram


Inga kommentarer: