01 juli 2009

Härligaste dagen på riktigt länge!!!

Idag har vi haft en riktigt underbar dag, den bästa på länge!
Vi gav oss ut med båten och valde att lägga till vid ön Brattö. Där satte vi upp vårt strandtält och våra solstolar och sedan var det bara att njuta. Vi badade, pluppade stenar, fikade, solade och hade det väldigt mysigt.
Jag är så glad för vår båt, det blir ett sådant lugn när man lämnar fastlandets badstränder och kommer ut till öarna. Jag älskar det!
Här kommer några bilder från vår fantastiska dag:





1 kommentar:

Mea sa...

Jisses vad jag avundas dig! :-) Vet precis vad du talar om - har ju levt så där själv, det är det jag saknar mest med "inlandslivet" - avsaknad av havet och dess skärgård. När jag var liten drömde jag om att få bo på en ö vid Bohuskusten. Jag drömmer fortfarande om det! ;-)