30 juli 2009

Vilken diagnos?

http://www.alltomvetenskap.se/uploaded/image/2007/7/31/E158046-Wind-blown_tree-SP.jpg

Oj vad det blåser!!! Jag var ute alldeles nyss på altanen och hämtade in saker som riskerar att blåsa iväg eller gå sönder då de välter.
Alla mina medelhavsväxter står numera i vardagsrummet och tomatplantorna har jag säkrat lite extra så att de inte knäcks.

Nu sitter jag i vardagsrummet med pappas bärbara dator (vår dator har kraschat) och hör hur vinden viner kring husknutarna. Jag tittade ut på mina olika grässorter för en stund sedan och det såg ut som om stråna dansade i vinden, väldigt rogivande skådespel.

Om en liten stund ska jag ordna med det sista inför mammas födelsedag. Imorgon är det ju dags att överlämna presenten!
Vi ska också försöka få liv i vår dator, då vi redan efter åtta timmars saknad av internet känner oss helt utelämnade. Ingen åtkomst till tradera, bloggen, banken, väderrapporten och alla andra sidor som vi är i desperat behov av ;-)
Så håll tummarna nu för att Axel snart kan ställa en diagnos så att vår käre vän kan få en behandling som får honom på fötterna igen!

Kram så länge

Inga kommentarer: