27 juli 2009

Kärlek vid första ögonkastet

Även idag har jag ägnat mig åt att röja och städa medan Axel har kört till sopstationen och slängt allt skräp och han har även lagt klinker i badrummet. Gustaf har också hjälpt till, han har tagit hand om dammsugaren.

Medan Gustaf sov passade jag på att leta efter ett nytt flervånings kakfat då mitt gamla har gått sönder. Av en slump hamnade jag på www.tch.net (The Contemporary Home) och där hittade jag ett alldeles underbart kakfat, det var kärlek vid första ögonkastet!
SÅ otroligt vackert och SÅ otroligt dyrt, "bara" 129.99 pund + frakt från England!!!!

Birds on Branch Cake Stand

På tal om England, idag kom min Oililyparfym som jag beställde för en vecka sedan. Efter mycket letande hittade jag den i en engelsk webshop och det hela blev ännu bättre då jag upptäckte att priset var hälften av vad den brukar kosta.
Nu är mina födelsedagspengar slut, men jag fick många bra saker för dem: ett par shorts, en klocka, en parfym och mitt väggord!


Vi har även passat på att mysa lite idag också. Vädret har ju verkligen inbjudit till det! Så det blev till att tända levande ljus och sätta fram fika i vardagsrummet. Där satt vi tillsammans och tittade ut på regnet och njöt av mumsiga vaniljbullar.


Imorgon hoppas jag att vädret blir bättre så att vi kan tillbringa dagen utomhus och kanske grilla. En båttur hade inte heller varit fel!

Inga kommentarer: