22 juli 2009

Mysmorgon och eftermiddagsshopping

Dagen började riktigt tidigt. Gustaf bestämde sig för att gå upp vid 5-tiden, antagligen berodde det på att vi glömt att dra ned mörkläggningsgardinen, så det misstaget gör vi inte om igen.

Morgonens väder inbjöd verkligen till en löparrunda och när jag kom hem igen sprang Gustaf fram till mig och sa att vi skulle gå ut och mysa på altanen och plocka röda tomater. Det har blivit en morgontradition för oss varannan dag. MYSIGT!

Efter morgonmyset var det dags för frukost och den passade vi på att äta utomhus. Gustaf ville ha sin egna frukostbricka och när han satt fram vad han ville ha såg det ut så här:


Eftermiddagen har jag tillbringat i Kungsbacka tillsammans med mamma. Det blev en hel del shopping, i varje fall om man räknade mammas påsar ;-)
Gustaf fick också lite kläder, en pyjamas, en t-shirt och så en härlig Mumintröja. Han passar så bra i rött!













Sist i mitt blogginlägg idag kommer en bild på vårt land. Återkommer med en mer heltäckande bild så fort jag varit ute med kameran. Eftersom det ösregnar nu så väljer jag att vänta!

Inga kommentarer: