10 augusti 2009

Blixtvisit på Gekås

Nu närmar det sig läggdags och det passar mig väldigt bra då ögonlocken ramlar ned lite titt som tätt.

På seneftermiddagen idag åkte vi en snabbtur till Gekås för att byta resväska. Från början köpte vi en mjuk variant men ångrade oss så nu står en hård i förrådet och väntar på att få packas.
Jag längtar väldigt mycket till Kreta och det ska bli så roligt att se Gustaf på ett flygplan. Han ska fortfarande bli pilot men vi får väl se efter hans första flygtur om han tänker byta karriärinriktning!?


Längtar till jag får ta fram och fylla den med badkläder och snorkelutrustning.

Vi handlade inte bara en resväska utan Axel ("chipsoman") bunkrade med Pringles också. Jag ("filmoman") tyckte också att jag skulle få köpa något till mig själv och då blev det ett hälsosammare alternativ. Jag köpte filmen: MAMMUT som jag hört så mycket bra om.



Jag hoppas att det blir tillfälle att se den snart, men nu är det jag som säger NATTI NATTI!!!


Inga kommentarer: