27 augusti 2009

Saknad....

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet! Idag har jag haft en OTROLIG hemlängtan och jag har saknat Axel och Gustaf VÄLDIGT mycket.
När jag kom hem så sov min lille prins men jag var tvungen att gå in och titta på honom en stund och klappa och pussa på honom lite.
Imorgon ska han tillbringa dagen hos mormor och morfar i Borås. Han blev så glad när Axel berättade det för honom. Sista veckan har han ätit dåligt och varit väldigt kinkig, men nu är vår teori att alla symptom berott på sorg/saknad efter mormor och morfar.

Jag förstod att det skulle bli en stor omställning för Gustaf efter semestern. Axel och jag som går om varandra hela tiden för att få ihop det med barnomsorg och mormor och morfar som inte är i husvagnen så ofta längre. Inte konstigt att han reagerar!
Så imorgon bitti vid 05.30 vet jag någon som kommer skina som en sol, då bär resan av till Borås och mormor och morfar.
Själv tänker jag ta en morgonpromenad vid havet, njuta av en långfrukost och sedan ge mig av till jobbet.

Jag måste också gratulera Elfsborg som vann över Lazio med 1-0. De visade internationell klass säger de som såg matchen. Nu är det SM-guld som står på tur!

NATTI NATTI! John Blund kommer snart på besök!

http://www.botkyrka.se/index.php?dispatchTo=Renderer&action=download&file=31516&

kram

Inga kommentarer: