09 augusti 2009

Rolig förvaring

För att få lite avkoppling från allt städande en stund passade jag på att sätta mig vid datorn. Jag kom att tänka på en mysig affär som jag besökte några gånger under vår vistelse i Bremen i vintras. Jag köpte många roliga förvaringsburkar där och nu var jag ju tvungen att kolla deras nya sortiment. Topsburken och tvättmaskinen har jag, men jag hittade många andra prylar som jag gärna skulle vilja ha. Tyvärr kan man än så länge bara beställa om man bor i Tyskland eller Österrike, så jag får väl boka en weekend till Tyskland lagom till julmarknaderna ;-) Det finns även butiker i England, Grekland, Ungern, Schweiz, Slovenien, Ukraina och Dubai. Så har ni vägarna förbi i de länderna så hojta ;-)


GAME OVER Mülleimer gelb Höhe ca. 57 cm GAME OVER Mülleimer orange ca. 31 l BREW Teebeutel-Dose weiß ca. 14,5 x 13,5 x 6,5 cm
1-2.Kanske som sopsortering hemma!? 3.Tepåseförvaring.
CRUNCH Knäckebrot-Dose ca. 21 x 14 x 9 cm FLAME Dose für Teelichter ca. 25,5 x 17,5 x 9,5 cm MEMORY Foto-Dose ca. 31 x 22 x 10 cm
1. Knäckebröd. 2.Värmeljus. 3. Minnen
ROTES KREUZ Blechdose rot ca. 17 x 17 x 8,5 cm LILO Waschpulverdose weiß mit Foto-Print TIP Q-Tip-Dose  Ø ca. 7,5 cm
1. Sjukvårdsprylar. 2. Tvättmedel. 3. Tops
THREE IN ONE Büromaterial-Dose 3 Teile WISHWASHER Waschpulverdose ca. 22 x 15,5 x 15,5 cm LIFE IS A SOAP OPERA Badewanne ca. 27,5 x 13,5 x 14,5 cm
1. Till kontoret. 2. Tvättmedel. 3. Söt förvaring till badrummet.

Alla produkter kommer från: www.butlers.de

Inga kommentarer: